Jednostka
Wydział Zarządzania
Komórka
Katedra Ekonomii i Marketingu
Stanowisko
Asystent
Budynek
E
Pokój
202 / 2 p.
Opis sylwetki

Nauczyciel akademicki, konsultant oraz trener biznesu.
Przez lata prowadził złożone projekty strategiczne i marketingowe, od budowy własnych marek, poprzez współpracę z organizacjami non-profit, po realizację zadań dla firm z sektora MŚP oraz dużych przedsiębiorstw (realizacja ponad 30 projektów).
Posiada ponad dwunastoletnie doświadczenie zawodowe w obszarach: marketingu, strategii, sprzedaży oraz innowacji. Dotychczas przeprowadził ponad 2000 godzin szkoleniowych oraz ponad 7500 godzin doradczych.
W latach 2018–2023, jako diagnosta organizacyjny, wykonał ponad 250 analiz i diagnoz potrzeb rozwojowych firm z segmentu MŚP w zakresie kompetencji menadżerskich oraz kompetencji cyfrowych, w programach szkoleniowych i doradczych realizowanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP).
Jako współwłaściciel firmy szkoleniowo-doradczej z sukcesem wdrażał rozbudowane i wielowymiarowe projekty szkoleniowe dofinansowane ze środków UE (perspektywy: 2014-2020 i 2021-2027)
Twórca i projektant ponad 40 programów szkoleniowych z obszarów marketingu, innowacji i zarządzania zespołem.
Posiada ponad 20 certyfikatów z obszaru marketingu i zarządzania. Jest m.in. certyfikowanym badaczem rynku Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii (PTBRiO). Ukończył z wyróżnieniem szkołę Consumer Intelligence, w zakresie badań konsumentów. Dodatkowo posiada certyfikat moderatora metody design thinking oraz moderatora grup mastermind.
W pracy doradczej i szkoleniowej kieruje się standardami zgodnymi z najlepszymi praktykami Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, czego potwierdzeniem jest posiadanie certyfikatu DEKRA SUS 2.0.
 

Obszary badawcze

• diagnozy firm (odkrywanie dysfunkcji organizacyjnych),
• modele biznesowe,
• testowanie pomysłów i konceptów biznesowych,
• grywalizacja w marketingu i edukacji,
• zarządzanie projektami marketingowymi,
• analiza marketingowa firmy,
• wdrażanie innowacji marketingowych,
• zarządzanie marką i portfelem marek,
• przygotowywanie i egzekucja strategii marketingowych oraz strategii komunikacji,
• wdrażanie nowoczesnych narzędzi marketingowych,
• personal branding.
 

Publikacje

Lista publikacji dostępna w: Bibliografia publikacji pracowników Politechniki Bydgoskiej im. J.J. Śniadeckich 
(po przejściu należy skorzystać z wyszukiwarki)