Jednostka
Wydział Zarządzania
Komórka
Katedra Ekonomii i Marketingu
Stanowisko
Adiunkt
Budynek
E
Pokój
203 / 2 p.
Opis sylwetki

Doświadczenie zawodowe:
2022 - obecnie:   Adiunkt na Wydziale Zarządzania Politechniki Bydgoskiej 
2022:  Asystent na Wydziale Sztuk Projektowych Politechniki Bydgoskiej
2021 – 2022:  Kierownik Centrum Kultury Kulinarnej i Produktu Lokalnego WSG
2020 – 2022:  Przewodnicząca Komitetu Organizacyjnego Ogólnopolskiej Olimpiady Wiedzy Hotelarskiej WSG
2018 – 2022: Adiunkt (naukowo-dydaktyczny) - Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy 
2010 – 2014: Doktorantka - Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu
2008 – 2023: działalność gospodarcza w zakresie opracowywania felietonów (w tym ok. 900 do czasopism), wydawania i opracowywania merytorycznego książek albumowych (własne wydawnictwo o nazwie „Nasza Oficyna”), udziału eksperckiego w cyklu programów telewizyjnych TVP Bydgoszcz i Radia Nakło
1997 – 2000: Asystent ¬– Instytut Ekologii PAN, Zakład Ekologii Człowieka
1996 – 1997: Starszy technik, asystent naukowy – Akademia Wychowania Fizycznego w Poznaniu
 

Obszary badawcze

•    marketing zmysłów (sensoryczny) 
•    marketing terytorialny
•    komunikacja marketingowa
•    strategia promocji
•    marketing kultury i sztuki
 

Dokonania naukowe

W latach 2011 –  2023: prowadzona działalność naukowa , zwłaszcza w Polskim Towarzystwie Ludoznawczym, w tym wygłaszanie referatów, udział w konferencjach naukowych i publikowanie artykułów naukowych.
Inne dokonania: opracowanie i wydanie książek popularnonaukowych (albumowych): 
•    Chudzyńska I., Smak. Przewodnik po atrakcjach kulinarnych polskich regionów, Bydgoszcz 2018
•    Chudzyńska I., Produkt lokalny skarbem Warmii, Mazur, Kujaw i Krajny, Bydgoszcz 2014
•    Chudzyńska I., Rozsmakuj się w powiecie bydgoskim, Bydgoszcz 2013
 

Publikacje

Lista publikacji dostępna w: Bibliografia publikacji pracowników Politechniki Bydgoskiej im. J.J. Śniadeckich 
(po przejściu należy skorzystać z wyszukiwarkii)