Szanowni Państwo,
Studenckie Koło Naukowe Pollub.My Marketing oraz Wydział Zarządzania Politechniki Lubelskiej ma zaszczyt zaprosić na I Międzynarodową Konferencję Marketingową Okiem Młodych Naukowców, która odbędzie się w formule on-line, 10 marca 2023 roku.
Obecnie marketing jest pojęciem bardzo szerokim i obejmującym co raz więcej zagadnień i teorii. Ważne jest świeże spojrzenie na tą tematykę. Koło Naukowe Pollub.my Marketing podjęło wyzwanie wymiany teorii i doświadczeń na tematy okołomarketingowe z młodymi naukowcami z Polski i zagranicy. Podejmowana tematyka powinna zainteresować każdego, kto dostrzega potrzebę dyskusji na temat kształtu współczesnego marketingu.
W ramach konferencji będą prezentowane referaty dotyczące współczesnego marketingu, planowane jest również wydanie publikacji pokonferencyjnej w postaci monografii w Wydawnictwie Politechniki Lubelskiej. W czasie konferencji odbędzie się konkurs na najlepszy referat i trzy najlepsze zostaną nagrodzone.
Do udziału w konferencji zapraszamy prelegentów reprezentujących różne instytucje, różne ośrodki akademickie, a także różne doświadczenia kulturowe wpływające na postrzeganie przez nich różnych zagadnień marketingowych.
Tematyka Konferencji:
1. Social media marketing
2. Customer Relationship Management
3. Eko marketing
4. Gospodarka obiegu zamkniętego
5. Komunikacja marketingowa
6. Współczesne narzędzia marketingowe
7. Historia marketingu
8. Marketing wizerunkowy
9. Visual marketing
Prosimy o przesłanie zgłoszeń poprzez formularz zgłoszeniowy, https://forms.gle/5yxQASwGvndpd72A9 do dnia 31.01.2022r.
Informacja o zaakceptowaniu lub niezaakceptowaniu wniosku zostanie przekazana drogą e-mailową, na adres podany w zgłoszeniu, do dnia 15.02.2023r.
Termin przesłania referatu: do dnia 01.03.2022 r.
Kontakt z organizatorami:
e-mail: pollub.mymarketing.pollub@gmail.com
Facebook: https://www.facebook.com/Pollub.myMarketing
Instagram: https://www.instagram.com/pollub.my_marketing/