Zaproszenie do udziału w XXVII Międzynarodowej Konferencji Studenckich Kół Naukowych
27 marca 2023

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu uprzejmie informuje, że w dniach 11-12 maja 2023 roku organizuje XXVII Międzynarodową Konferencję Studenckich Kół Naukowych (XXXIX Sejmik SKN). 


Obrady będą się odbywać w następujących sekcjach (postery lub referaty – max. 10 min.):
•    agrotechnicznej;
•    ekonomicznej;
•    ekologii i ochrony środowiska;
•    biologii;
•    hodowli zwierząt;
•    biotechnologii;
•    technologii żywności i żywienia człowieka;
•    techniczno-budowlanej;
•    geodezyjnej;
•    inżynierii, architektury i kształtowania środowiska;
•    gospodarki przestrzennej;
•    medycyny weterynaryjnej:
    sekcja kliniczna – psy i koty;
    sekcja kliniczna – zwierzęta gospodarskie, konie i drób;
    sekcja nauk podstawowych i popularnonaukowa;
    sekcja zwierząt egzotycznych.


Serdecznie zapraszamy Studenckie Koła Naukowe działające w Waszej Uczelni do udziału w konferencji.
Prelegentami i autorami prac podczas konferencji mogą być wyłącznie studenci studiów wyższych (pierwszego i drugiego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich).


Na konferencję nie mogą być zgłaszane prace, które w całości lub w części są pracą inżynierską bądź magisterską. 
Autorzy zobowiązani są do przedstawienia autora pomysłu pracy i sposobu wykonania badań.
Praca nie może mieć więcej niż pięciu autorów.


Zgłoszenia (maksymalnie 2 w każdej sekcji lub kole) i streszczenia prac wg załączonego wzoru (nieprzekraczające 1 strony maszynopisu – napisane w edytorze tekstów MS Word; czcionka – Times New Roman CE; styl czcionki – normalny; rozmiar – 12; marginesy: górny – 2,5 cm, dolny – 2,5 cm, lewy – 2,5 cm, prawy – 2,5 cm; tytuł streszczenia w języku polskim i angielskim – pogrubiony) należy przesłać pocztą e-mailową: sejmik.skn@upwr.edu.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22 marca 2023 r.


Prace odbiegające od podanego wzoru bądź nadesłane po terminie nie będą wydrukowane w materiałach konferencji.


W zgłoszeniu (zał. nr 1) należy podać formę prezentacji pracy i sekcję, w której praca ma być prezentowana. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany formy prezentacji pracy i sekcji.               

                         
Po raz kolejny prace studentów będą opublikowane w recenzowanym wydaniu – publikacji pokonferencyjnej. Osoby, które chcą, aby ich praca była zamieszczona publikacji pokonferencyjnej, proszone są o nadsyłanie prac (wg załączonych wytycznych do przygotowania publikacji pokonferencyjnej: zał. nr 4, zał. nr 5, zał. nr 6 i zał. nr 7) do dnia 30 kwietnia 2023 r., nie zwalnia to uczestników z przesyłania streszczeń do 22 marca 2023 r.


Opłata konferencyjna 450 zł (opłata obejmuje: materiały konferencyjne, obiad w dniu konferencji, 1 nocleg, imprezę integracyjną).      

             
Opłata powinna być wniesiona do 31.03.2023 r. na konto:
Uniwersytet Przyrodniczy                                     
50-375 Wrocław, ul. C. K. Norwida 25                            
PKO BP S.A. Wrocław 62 1020 5242 0000 2102 0029 2045                
z dopiskiem: XXVI Konferencja SKN (04-D030/0002/23)
Faktury będą wystawiane i przesłane na adres uczelni podany w zał. nr 2.      

 
W przypadku rezygnacji wpłata nie podlega zwrotowi

.
Uczestnikom konferencji uczelnia zapewnia zakwaterowanie:
    dla studentów w studenckich pokojach gościnnych w DS.
    przy korzystaniu z dodatkowego noclegu należność płatna gotówką w akademiku: cena netto od 48,00 zł do 55,00 zł (za dobę) w zależności od DS.
    dla opiekunów w pokojach gościnnych w DS. „Labirynt” i w DS. „Raj”
    przy korzystaniu z dodatkowego noclegu należność płatna gotówką w akademiku:
-    pokój 1-osob.: 162,00 zł + 8% VAT/dobę;
-    pokój 2-osob.: jedno miejsce w pokoju: 94,00 zł + 8% VAT/dobę


W dniu 12.05.2023 r. dla gości przewidziana jest wycieczka po Wrocławiu.
Koszt wycieczki – 120 zł (można wpłacić łącznie z opłatą konferencyjną).

Wykaz kuratorów SKN odpowiedzialnych za konferencję w poszczególnych sekcjach:
•    biologii, hodowli zwierząt – dr inż. Przemysław Pokorny                
tel. (71) 32-05-869, e-mail: przemysław.pokorny@upwr.edu.pl
•    medycyny weterynaryjnej – prof. dr hab. Artur Niedźwiedź            
tel. (71) 32-05-363, e-mail: artur.niedzwiedz@upwr.edu.pl
•    techniczno-budowlanej, geodezyjnej, inżynierii, architektury i kształtowania środowiska, gospodarki przestrzennej – dr hab. inż. Jan Kazak, prof. uczelni    
tel. (71) 32-05-670, e-mail: jan.kazak@upwr.edu.pl
•    agrotechnicznej, ekonomicznej, ekologii i ochrony środowiska – dr hab. inż. Janina Zawieja                                        
tel. (71) 32-01-679, e-mail: janina.zawieja@upwr.edu.pl
•    biotechnologii, technologii żywności i żywienia człowieka – dr hab. inż. Agnieszka Nawirska-Olszańska, prof. uczelni           tel. (71) 32-07-706, e-mail: agnieszka.nawirska-olszanska@upwr.edu.pl

Załączniki:
Zał. nr 1 – karta zgłoszeniowa na konferencję;                        
Zał. nr 2 – upoważnienie do wystawienia faktury;                        
Zał. nr 3 – wzór streszczenia do druku w materiałach konferencyjnych;            
Zał. nr 4 – wymogi redakcyjne do publikacji pokonferencyjnej;                
Zał. nr 5 – wzór pracy;                                    
Zał. nr 6 – druk recenzji artykułu do publikacji pokonferencyjnej;    
Zał. nr 7 – oświadczenie autorów publikacji pokonferencyjnej;        
Zał. nr 8 – klauzula informacyjna RODO.