Multi-Salon REISKI, ul. Fordońska 353 w Bydgoszczy zatrudni:
Młodszy Specjalista ds. Marketingu Internetowego
Twój zakres obowiązków
• Zarządzanie firmowymi stronami internetowymi (obsługa CMS)
• Współpraca z działem handlowym w zakresie wsparcia sprzedaży
• Prowadzenie firmowych mediów społecznościowych: Instagram, Facebook, LinkedIn, Tik-Tok – w tym tworzenie rolek i filmów
• Prowadzenie kampanii reklamowych w powyższych Social Mediach
• Tworzenie projektów graficznych, obróbka zdjęć, tworzenie treści video itp.
• Tworzenie kreatywnych i unikatowych treści dla marek Jeep, Alfa Romeo, Fiat, Subaru, DWA, Seat, Cupra
• Angażowanie społeczności skupionych wokół kanałów Social Media
• Współpraca z agencjami wspierającymi działania marketingowe
• Analiza skuteczności i efektywności prowadzonych działań marketingowych
• Współpraca z innymi działami w zakresie treści informacyjnych, promocyjnych
• Definiowanie, pomiar wskaźników oraz analiza skuteczności przeprowadzanych działań marketingowych
• Monitorowanie i optymalizacja wskaźników kampanii (CTR, CPC, CPS, koszt konwersji), wdrażanie optymalizacji
• Przygotowywanie raportów kampanii reklamowych
• Kontrolowanie wykonania budżetu marketingowego
Nasze wymagania
• Nauczymy Cię wszystkiego! Jeśli jednak możesz się pochwalić jednym z poniższych punktów zdobędziesz przewagę nad konkurentami 😉
• Mile widziane - znajomość zagadnień ze świata marketingu tradycyjnego i internetowego
• Mile widziane - wykształcenie marketingowe
• Mile widziane - znajomość branży motoryzacyjnej
• Mile widziane - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• Mile widziane - łatwość w poruszaniu się w systemach Social Media i narzędziach digital
• Mile widziane - znajomość trendów w Social Media
• Mile widziane - doświadczenie w zarządzaniu i obsłudze systemów CMS
• Mile widziane - lekkie pióro oraz umiejętność tworzenia angażujących treści
• Mile widziane - znajomość Google Analytics, MS Excel, Google Ads i GTM
• Mile widziane -znajomość technicznej strony konta reklamowego, opcji targetowania, narzędzi analitycznych, wskaźników kampanii (CTR, CPC, CPS, koszt konwersji)
• Analityczne myślenie, zaangażowanie i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań
To oferujemy
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (okres próbny na start)
• Możliwość awansu zgodnie ze ścieżką rozwoju
• Możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia
• Wsparcie oraz pomoc zarówno w czasie wdrożenia, jak i po nim
• Swobodną atmosferę i pracę w zgranym zespole
• Realny wpływ na rozwój naszej firmy
• Możliwość rozwoju oraz doskonalenia swoich kompetencji poprzez szkolenia zewnętrzne
• Pracę w polskiej, dynamicznie rozwijającej się firmie, we współpracy z wieloma markami motoryzacyjnymi
• Możliwość pracy przy ciekawych projektach i eventach
• Współpracę z agencjami kreatywnymi i digitalowymi oraz największymi mediami w Polsce
CV można wysyłać do:
Małgorzata Klabacha-Donarska
e-mail: malgorzata.klabacha@reiski.eu