Inżynieralia Wydziału Zarządzania PBŚ za nami!
16 października 2024

Na tegoroczne Inżynieralia Wydziału Zarządzania przyjechało około 250 uczniów z następujęcych szkół średnich:

1. Zespół Szkół Ekonomiczno-Administracyjnych

2. XI Liceum Ogólnokształcące im. Bydgoskich Olimpijczyków Mistrzostwa Sportowego

3. Technikum Mundurowe BZDZ Aleksandrów Kujawski

4. XV Liceum Ogólnokształcące im. Jeremiego Przybory z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego

5. Zespoł Szkół Gastronomiczno - Hotelarskich w Bydgoszczy

Prezentacje kierunków, w których uczestniczyli przedstawiciele firm współpracujących z Wydziałem, Absolwenci, Studenci oraz przedstawiciel Wojskowego Centrum Rekrutacji w Bydgoszczy, ekspozycje zaprzyjaźnionych firm oraz warsztaty tematyczne dla uczniów w wydziałowych salach i laboratoriach - to tylko część dzisiejszych atrakcji.

Pokaz kalisteniki w wykonaniu studenta 3 roku kierunku Zarządzanie - Pana Damiana Gruszczyńskiego - zachwycił wszystkich uczestników.

Samorząd Studentów WZ przygotował grę terenową, dzięki której można było poznać i zwiedzić cały kampus.

Zobaczcie relację z tego wydarzenia. 

Ogromne podziekowania składamy:

- Paniom Dziekan za rozpoczęcie i przywitanie uczestników - dr hab. Iwonie Posadzińskiej, Prof. PBŚ oraz 
dr inż. Małgorzacie Michalcewicz-Kaniowskiej

- organizatorkom dzisiejszych Inżynieraliów: dr Kingdze Krupcała, dr inż. Agnieszce Goździewskiej-Nowickiej, dr Annie Michałek

- Pani dr Aleksandrze Kolembie i Pani dr Małgorzacie Madrak-Grochowskiej, które prowadziły bardzo ciekawy panel wykładowy

- Prowadzącym warsztaty nauczycielom WZ

- wszystkikm Uczestnikom oraz ich opiekunom

- zaproszonym firmom: PESA Bydgoszcz, Bohamet, Krajowej Administracji Skarbowej, Belma Accessories Systems Sp. z o.o., Wojskowemu Centrum Rekrutacji, Biurze Rachunkowemu WIGO Piotr Kica, Zakładowi Ubezpieczeń Społecznych, Narodowemu Funduszowi Zdrowia, Concepcion - Rozwiązania dla biznesu, Głównemu Urzędowi Statystycznemu

- Samorządowi Studenckiemu WZ oraz studentom zaangażowanym w wydarzenie

- Działowi Promocji, Biurze Karier, Działowi Logistyki i innym pracownikom, dzięki którym wydarzenie okazało się sukcesem!