25 maja 2023 r. w Ślesinie odbyły się zajęcia terenowe dla studentów I roku ZIP w ramach przedmiotu marketing. W trakcie zajęć studenci zapoznali się procesem produkcji sera dojrzewającego w małej serowarni prowadzącej działalność na zasadzie MOL (mała, ograniczona, lokalna) - fot.2,3,4,6,8.9
W drugiej części zajęć studenci uczestniczyli w spotkaniu z marketerem serowarni oraz pobliskiego gospodarstwa rybackiego. - fot. 12 W trakcie spotkania poznali sposób w jaki poszczególne instrumenty tradycyjnego marketingu 4P (produkt, cena, dystrybucja, promocja), pozwalają na prowadzenie działań, które wpływają na otoczenie rynkowe serowarni i gospodarstwa rybackiego, zachęcając konsumentów do nabywania ich produktów.
Dodatkowo studenci poznali teren gospodarstwa rybackiego, obserwowali odłów karpia przygotowywanego do sprzedaży oraz zapoznali się z trzema gatunkami roślin zielnych porastających groble stawów (glistnik jaskółcze ziele, jaskier ostry i przytulia czepna).
Nadzór nad studentami i opiekę merytoryczną pełniła dr Izabela Chudzyńska.